۱۴۰۳ يكشنبه ۳۰ ارديبهشت

مقایسه عکس آیت الله علم الهدی در سال 54 با تصویر خطیب این مراسم بخوبی کذب و مضحک بودن ادعای تخریب کنندگان را اثبات می کند.

به گزارش سرویس رصد و پاسخ به شایعات Alamolhoda.com ، سریال تخریبهای بی نتیجه علیه آیت الله علم الهدی به انتشار تکه فیلمی از عوامل ساواک در لباس روحانیت رسیده است که رژیم منفور پهلوی برای خوش خدمتی و آراستن دین بر چهره بی دین دربار در سالهای قبل از انقلاب ترتیب داده بود.
و ادعای ناباورانه ای شده است که خطیب مجیزگوی این مراسم آیت الله علم الهدی است.
این در حالیست که آیت الله علم الهدی از سخنرانان شهیر آن سالها بود که به جرم روشنگری مردم علیه رژیم ستمشاهی در خراسان، گرگان، مازندران و تهران بارها تحت تعقیب و بازداشت شد. علاقمندان می توانند خاطرات ایشان را که مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر نموده مطالعه بفرمایند.
مقایسه عکس آیت الله علم الهدی در سال 54 با تصویر خطیب این مراسم بخوبی کذب و مضحک بودن ادعای تخریب کنندگان را اثبات می کند.

 

فیلم منتشر شده و مورد ادعا که فرد خطیب آیت الله علم الهدی است !!!

نظرات (۶)

سلام خدا حفظ کنه آیت لله علم الهدی را
  • رضا ازبجنورد
  • دشمن همیشه بافریب مردم می خواهد راه نفوذ و تفرقه اندازی به اهداف شوم خودبرسد پس ما باید هوشیارباشیم
  • میلاد آورند
  • بی شک آیت الله علم الهدی بسیار انقلابی و ولایی هستند و از سرمایه های انقلاب می باشند چرا که بیشترین حجم توهین و شایعات علیه ایشان است.در این دوره هرچه بیشتر به انقلاب و اسلام پایبند باشی بیشتر فحش می خوری و لقب افراطی می گیری.
    خدا آیت الله علم الهدی و امثال ایشان را برای انقلاب نگه داره
  • میلاد بیگدلی
  • الحق که مردی...همین راستگویی و رک گویی شما اینجور باعث شده دست به تهمت بزنن
    بنده بحث های جدی با عوامل داخلی آمد نیوز خائن در خصوص این فیلم که با هدف تخریب مقام معظم رهبری از طریق تخریب منصوبین معظم له صورت می گیرد بحث و جدل کرده ام. اما از شما بزرگواران انتظار می رود آن لاین باشید. پاسخ شبهات را سریع بدید. و انتظار دارم این شخص مجیز گو را معرفی کنید. چون به بنده می گویند پس این شخص کیه؟
  • مهرداد قیطاسی
  • این اتفاقات جزو نعمات والهی امداد های الهی است
    البته برای افرادی که بصیرت داشته باشند
    این فیلم ها و تصاویر بارها و بارها با حماقت مدیران شبکه های ضد انقلاب پخش شده و نتیجه آنکه بعد از مدتی تکذیب شد و دروغ پردازی این شبکه ها برای اهل بصیرت روشن شد.

    البته در این شرایط انسان های اهل بصیرت هرچیزی رو نمیپذیرن
    اما انسان های بی بصیرت و جاهل به تعبیر قرآن هر حرف بی اساسی که از فاسقان درج پیدا کنه میپذیرند.

    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ (سوره حجرات، آیه ۶)
    ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی